River kommer alltid vara saknad

Förlåt för JÄTTEdålig uppdatering, jag känner mig helt hemsk. Nu under
månaden River dog.. Så vill jag verkligen "finnas" här för honom. Jag
och mina kompisar har varit veganer nu under Oktober månad, går väl
sådär. Lite fusk har det väl varit men sista veckan nu i oktober ska jag
verkligen vara helt trogen veganismen. 

River har legat och skavt i mitt hjärta ett tag nu, vill ha honom
tillbaka, som vanligt. Känner väl lite sorg nu mot slutet. Tänk, snart är
det 17 år sedan han försvann från oss. Fy, sådan talang kan man aldrig
hitta igen, han var unik. Han kommer alltid vara saknad.
Hur lång tid det än kommer gå. Det är jag helt fullständigt säker på.


Jag log och grät på samma gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0