Vad har hänt med Joaquin!?


Är otroligt orolig för Rivers bror, Joaquin Phoenix (Leaf Phoenix),
till höger ser ni hur han såg ut för ca. 2 år sedan. Och till vänster ser ni
hur han såg ut förra året (och i år), jag tror det rör sig om att han är
jätte deprimerad, det kanske inte ser ut så på bilden, men ni skulle se
hur han betedde sig hos Letterman i början på förra året. Människor hade
teorier om att han var hög på droger osv. Men innerst inne tror jag faktiskt
inte att Joaquin tar droger. Jag menar, hans storebror dog av droger, tror
inte att han skulle göra samma misstag. Om ni vill se en intervju för tre
år sedan när han var helt ok! Klicka här!, om ni vill se intervjun förra året,
Klicka här!, jag menar, håller ni inte med? Jag är i alla fall orolig för att
han ska sluta som River, det vill jag verkligen inte. Inte en till Phoenix.


Dr. Drew är orolig för Joaquin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0