Dåligt av mig!

Hej! jag vet, det har varit jätte dålig uppdatering av mig (Natta) och jag måste skärpa mig! Jag letade iaf nu omkring efter nåt som jag kunde skriva om och hitta en text om att River var en av Leonardo DiCaprios största idoler :) Och det tkr jag e super coolt eftersom Leo har blivit så stor nu :)

Det stog såhär:

Leonardo DiCaprio beklagar att han inte presenterade sig för River Phoenix på en Halloween-fest - för bara några timmar efter sin chans att möta honom omkom den unga skådespelaren utanför Los Angeles nattklubb. DiCaprio var i början av sin karriär i Hollywood när han fick se sin gamla hjälte Phoenix på en fest den 31 oktober 1993.

Titanic stjärna, som var 18 år då, var desperat till att möta sin idol för en chatt men hade inte tid att gå fram till Phoenix innan han lämnade partiet.
Och DiCaprio kommer alltid att minnas de missade tillfället, eftersom 23-åriga Phoenix kollapsade och dog av en överdos utanför Viper Room bara timmar senare.

Han berättar för Esquire magazine, "När jag var 18, var River Phoenix i särklass min hjälte. Tänk på alla de tidiga bra resultat - My Own Private Idaho, Stand by Me. Jag har alltid velat träffa honom. En kväll var jag på
denna Halloween-fest, och han passerade mig. Han var bortom blek - han såg vit ut. Innan jag fick en chans att säga hej, var han borta, köra bort till Viper Room, där han ramlade och dog. "

Visst e det sorgligt? :O Att han var nära att träffa sin största hjälte och sen fick den krossad när han dog :( Och River! Stackarn! De kunde ha varit bra kompisar idag :(

 
Gulligplutt! :( saknar han fast jag inte kände honom! det känns
bara som att nåt gått förlorat :O

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0