River Väggen

Nu är jag riktigt irriterad. Har precis hört att River väggen inte finns längre
utanför The Viper Room, tydligen har det varit så länge, men jag har inte
hört det förut. Hur kan ägarna efter Johnny Depp ta bort en sådan sak?
Gör mig jättearg, det är en "helig" sak, där människor visar sin sorg för
River, sin omtanke och sitt stöd för Rivers familj. Och nu är allt tydligen
borta och den är målad beige istället. Ska dit och klaga! Jag som så gärna ville
skriva på väggen också. Verkligen helt respektlöst.


Gammal bild på väggen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Måste bara säga att Jag Älskar din blogg:) Men är väggen verkligen borta??

//Johanna

2010-09-06 @ 01:00:49
URL: http://standbymethemovie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0